środa, 24 maja 2017

Koncert Kolęd 2015


     17 grudzień 2015 i kolejna, bo już 3. edycja Koncertu Kolęd :)

Publiczność nakłaniała mnie, abym występowała i ponownie zrobiła show tak, jak to było rok temu.
Przecież nie mogłam odmówić :)

Po krótce...

      W 2015 roku Koncert Kolęd był łączony wraz z wierszami bożonarodzeniowymi.
Wystąpiłam wraz ze swoim autorskim wierszem pt.: "W Święta Bożego Narodzenia".


Później oczywiście były kolędy i piosenki świąteczne.


Jako pierwszy utwór zaprezentowałam "Step into Christmas" autorstwa Elton John, a w połowie wydarzenia zaśpiewałam
"Merry Christmas Everyone" Shakin'a Steven'a.

      Gdy koncert dobiegał końca wszyscy nagle zaczęli wołać mnie na bis :) - dlatego powtórzyłam piosenkę, którą każdy zna i przede wszystkim lubi - "Merry Christmas Everyone" - bez tego utworu trudno jest sobie wyobrazić radosne święta Bożego Narodzenia :)

 
Jeszcze raz wszystkim, którzy się przyczynili do kolejnego udanego koncertu, bardzo dziękuję :) ,
AsineD

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz