poniedziałek, 29 lipca 2019

AsineD - Z Tobą mogę iść przez świat (NOWA PIOSENKA)


19 maja 2019 roku została opublikowana moja najnowsza piosenka pt.: "Z Tobą mogę iść przez świat" 🎧




Dzięki temu, że wiara czyni cuda, udało się zrealizować mój kolejny cel




Piosenka zyskała niesamowitą popularność w Internecie. Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu, również tym, którzy dobrym słowem nieustannie wspierają moją twórczość

Jak to powiedział mój Przyjaciel: "Żeby coś mieć, trzeba bardzo, bardzo chcieć", a ja dodam - i nieustannie dążyć do celu nawet, jeśli na swojej drodze spotyka się przeróżne przeszkody.
Jestem szczęśliwa, że coraz więcej ludzi może mnie docenić 😊



Tym utworem dzielę się z Wami radością i słowami o czymś magicznym, bez czego człowiek nie jest w stanie funkcjonować
Podziękowania kieruję do Was wszystkich i dziękuję, że jesteście !
Pozdrawiam serdecznie
AsineD ;*




Nie sądziłam, że ta piosenka istotnie "pójdzie przez świat" ! 😮 Pewnego dnia otrzymałam informację, że moja osoba znajduje się w wyszukiwaniach Google, a utwór dotarł nawet do serwisów, takich jak Deezer czy Muzyka Google Play ! 😮🙈




Jestem aż wzruszona widząc to, co się dzieje wokół mnie... Wszystko zaczyna iść w dobrym kierunku... 😇 Nie osiągnęłabym tyle, gdybyście nie byli ze mną. Wasze wsparcie jest dla mnie bardzo ważne ! 🍀




Kto jeszcze nie widział utworu "Z Tobą mogę iść przez świat" zostawiam nagranko. Wystarczy kliknąć w szary trójkącik na obrazku pod spodem ▶:

 

🎧 Piosenka jest również dostępna w oficjalnych serwisach streamingowych, m.in:
🎵 Spotify
🎵 Deezer
🎵 Amazon Music
🎵 Muzyka Google Play
🎵 Soundcloud



Dziękuję za Wasze wsparcie ! Pozdrawiam słonecznie ! 😇

1 komentarz:

  1. Brawo i serdecznie gratuluję raz jeszcze. Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń