czwartek, 2 kwietnia 2020

Pandemia a muzyka. Co robić ?


Dobry wieczór wszystkim !

Mam nadzieję, że mimo tej strasznej sytuacji w kraju i na świecie nie straciliście ducha nadziei i optymizmu... tak łatwo można poddać się panice...  Wszystko rozumiem... To, co się dzieje nawet nie jesteśmy opisać słowami, jaki ogromny ból przechodzimy... Z całego serca żal mi jest Włoch, do których mam ogromny sentyment. Zastanawiam się cały czas, dlaczego taka tragedia ich spotkała ? Oni pierwsi doświadczyli ataku pandemii... Po prostu ujmę to tak: Dlaczego istnieje ten wirus i co on ma na celu ? Czy to nie czasem początek końca świata ? ... a może początek nowego, lepszego... ?

Niestety, przez pandemię nie jestem w stanie zrealizować teledysku do nowej piosenki... Tak, dokładnie !  Mam przygotowaną muzykę, tekst, a w kwietniu planowałam opublikować MOJĄ najnowszą piosenkę. Jednak ze względu na sytuację niezależną ode mnie plany poszły do szafy... Wszystkie plany legły w gruzach... Pytacie się mnie, kiedy kolejne utwory, a ja co Wam mogę odpowiedzieć ? One są, istnieją w mojej głowie i sercu, ale tak bardzo chcę się z Wami już nimi podzielić. Pragnę przekazać Wam odrobinę radości, abyście mogli zapomnieć o ciężkiej sytuacji choć na chwilę. Cały czas o tym myślę... Jednak bez teledysku nie mogę wydać piosenki... Eh... 
Nie pozostaje mi nic innego, jak Was przeprosić.

Niemniej jednak wierzę, że jak wszystko wróci do normy i wreszcie będę mogła się z Wami podzielić nowościami, nad którymi nieustannie pracuję  Myślę nawet o drugim utworze  
Na dzień dzisiejszy w wolnym czasie (oprócz studiów, pracy, spraw osobistych) mogę jedynie pracować nad nowymi coverami językowymi. Jeśli macie na nie pomysły, piszcie, komentujcie - z chęcią rozważę Wasze propozycje 

Mam w głowie jeszcze dwie ciekawe muzyczne inicjatywy - pytanie: czy da się je zrealizować ? Któż to wie ?  Kwestia "pogadania"  A u Was co słychać ? Mam nadzieję, że jesteście zdrowi. Musimy się trzymać razem w tej ciężkiej sytuacji i pamiętajmy o tym, aby wzajemnie sobie pomagać  Dzisiaj pamiętajmy również o naszym Ukochanym Papieżu - o Św. Janie Pawle II w 15. rocznicę śmierci... Niech spoczywa w pokoju... [*]
Na koniec tego postu dzielę się z Wami promieniem nadziei, ponieważ "Przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro..."  Pamiętajmy o tym...

Miłego wieczorku ;*
AsineD





Najnowszy cover językowy to Morandi "Angels". Ci, którzy jeszcze nie zdążyli obejrzeć, zamieszczam video pod spodem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz