środa, 24 maja 2017

#8lat AsineD


6 października, 2016

Kochani !
      Dzisiejsza data (6.10) zawsze będzie przypominała mi jedną rzecz, którą budowałam od podstaw.
O tą jedną jedyną rzecz walczyłam latami.

      Pragnęłam pokazać, że "#NiemozliweStajeSieMozliwe", jeżeli się tego na prawdę chce. Nieskazitelna ambicja i determinacja przerodziły się w bezgraniczną miłość.
W miłość, bez której nie wyobrażam sobie mojego życia.

Jak każdy z nas, przeżywam wzloty i upadki, choć tych upadków jest niestety więcej.
Nikt nie powiedział, że życie będzie łatwe. Trzeba wstać i powiedzieć "dam radę".

 
Gdyby nie moja rodzina, moi przyjaciele i oczywiście Wy, nie byłoby mnie tutaj w tym miejscu ...
Nie byłoby AsineD ...


Dziękuję, że mogę na Was liczyć. To dla mnie wiele znaczy.
Cieszę się, że moja #muzyka ma odzwierciedlenie. Chętnie jej słuchacie. Każde Wasze słowo jest dla mnie ważne. 


     Staram się cały czas rozwijać swoją pasję, aby była w pełni doskonała. Mam świadomość, że droga do perfekcji jest kręta i długa, ale ja chcę ją przejść. Chciałabym mieć satysfakcję, że udało mi się osiągnąć coś wielkiego, na czym od dawien dawna mi zależało.
Nadal będę szła drogą do wyznaczonego celu, bo wiem, że muzyka jest najpiękniejszą i najdłuższą podróżą życia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz