środa, 24 maja 2017

AsineD - "Biała Maszyna (Nie patrz wstecz)"


     Tego dnia padał śnieg. Były -2 stopnie na zewnątrz. Wiatr dawał w kość...
Ale udało się. Nagraliśmy parę ujęć do mojego pierwszego, amatorskiego teledysku.
Dziękuję BaltiFilms, któremu mam przyjemność być współtwórcą z moimi przyjaciółmi, za nagranie i montaż klipu.

Piosenka "Biała Maszyna (Nie patrz wstecz)" ma charakter metaforyczny.
Nie można patrzeć na to, co było kiedyś. Nie należy rozpamiętywać przykrości, które nas spotkały.
Nasze marzenia nie mogą zostać porzucone.
Cały czas trzeba się starać, aby w jakimś stopniu dojść do upragnionego celu.
Nie można oglądać się za siebie i patrzeć na innych, którzy pragną nas odciągnąć od własnych pragnień.

Trzeba być zdeterminowanym i walczyć o marzenia.

 
Wiele lat możemy realizować własne plany, aby właśnie teraz mogły zacząć się spełniać.

 Przecież #NiemożliweStajeSięMożliwe


Kochani, dziękuję Wam za ogromne wsparcie mojej działalności. Cieszę się, że mogę na Was liczyć.
Dziękuję, że jesteście liczną grupą słuchaczy.
Podziękowania należą się przede wszystkim mojej rodzinie, która nieprzerwanie kibicuje mojej muzyce. Są moimi pierwszymi i najwierniejszymi fanami.



Mam nadzieję, że moja piosenka skłoni Was do refleksji nad własnymi marzeniami.
Chciałabym, aby każdy z Was kierował się w życiu własnymi wyborami.
Moje słowa z utworu niech do Was dotrą i prowadzą do spełnienia marzeń !
Każde nasze życiowe pragnienie zasługuje na realizację.
Pamiętajcie zawsze: "Nie patrz wstecz i idź do przodu. Nie pozwól uciec swym marzeniom".

Spełniajcie marzenia i bądźcie szczęśliwi !
AsineD ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz