środa, 24 maja 2017

"Ghetto Gospel" (2Pac cover)


     Na początku 2015 roku zamieściłam na YouTube piosenkę w całości. Był to cover utworu "Ghetto Gospel" autorstwa słynnego rapera 2Paca. Gościnnie w refrenie śpiewa również Elton John.

Bardzo lubię słuchać utworów 2Pac'a, ponieważ mają głębokie przesłanie, które trafia do każdego człowieka. Własne przeżycia, emocje odzwierciedlają refleksje nad istotą człowieczeństwa.

     "Changes" - jest moją ulubioną piosenką rapera. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy ją słyszałam.
Po latach ponownie pojawiła się ona w radio i tylko dzięki mojemu bratu dowiedziałam się, kto jest jej autorem. BARDZO CI DZIĘKUJĘ :)

Mój pierwszy rapping - czy dobry ? - ocenicie sami :)


"Changes" usłyszałam ponownie 18 lipca 2009 roku i od razu weszła w głąb mojego serca




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz