wtorek, 23 maja 2017

Koncert Kolęd 2014


     17 grudnia 2014 - tej daty nigdy nie zapomnę, a tym bardziej wydarzenia :)
Tego dnia odbyła się kolejna (II) edycja "Koncertu Kolęd".
Tym razem koncert odbył się w MDK'u "Pszczółka" w Inowrocławiu.

     Powtórzyła się sytuacja sprzed roku - nie zdążyłam próbnie zaśpiewać, ale to niczego nie zmieniło :)
Tym razem wystąpiłam w kwartecie z kolędą "Gdy się Chrystus rodzi", a później z utworem "Merry Christmas Everyone" z repertuaru Shakin' Stevens.

Występ przebiegł pomyślnie, tak jak chciałam :) Publiczność nie tak łatwo dała mi zejść ze sceny. Chcieli więcej, chcieli jeszcze raz mnie posłuchać, dlatego zaśpiewałam na koniec koncertu.

Dostałam owacje na stojąco, ogromny aplauz ... Nie mam słów na to, co się wtedy działo.
To było jak spełnienie moich marzeń !


Nie da się tego opisać słowami, to trzeba przeżyć i jestem szczęśliwa, że ja to przeżyłam :)

 
Chciałabym gorąco podziękować publiczności za to, że nie odstąpili mi na krok i z wielką radością bawili się ze mną podczas koncertu :)
AsineD ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz