piątek, 26 maja 2017

AsineD - "Il colibrì"



Cześć :)

Jak tam minął Wam weekend ?  Mój był pracowity.

Po wielu miesiącach braku aktywności na YT związanej z maturą, egzaminem zawodowym oraz innymi rzeczami, postanowiłam w końcu zamieścić coś nowego na moim kanale.

Już 1 czerwca br. będziecie mogli posłuchać mojego nowego utworu. Nie będzie tym razem piosenki, tylko sama melodia. Sama muzyka. Utwór grany na moim keyboard'ie.

Napisałam go prawie rok temu, ale nigdy nie myślałam o tym, aby go udostępnić szerszemu gronu odbiorców.

Teraz, mając czas wolny, ponownie chwyciłam za mój zeszyt do nut i włączyłam keyboard. Nieustannie grałam tę melodię i wtedy coś mnie tknęło, aby ją nagrać.

I nagrałam :)

Zapytacie pewnie, dlaczego "Il colibrì" i co to znaczy ?
"Il colibrì" z włoskiego oznacza koliberka. Małego, kolorowego, a jakże szybkiego (!) ptaszka.
Ten tytuł nasunął mi się spontanicznie podczas komponowania tego utworu.

Mam nadzieję, że moja kompozycja przypadnie Wam do gustu.
Jeśli tak - skomentujcie proszę oraz zostawcie "lajka" przy filmiku.

Miłego wieczorku,
Asii ;*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz