wtorek, 23 maja 2017

Koncert Kolęd 2014 - pierwsze spotkania ze sceną i publicznością


     W szkole średniej stawiałam pierwsze kroki na scenie. Brałam czynny udział w najróżniejszych występach.

Ten koncert, na którym śpiewałam, był moim pierwszym:

     Koncert Kolęd odbył się 17 grudnia 2013 w auli III Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu.

Na Festiwalu Kolęd w 2013 roku wystąpiłam wraz z koleżanką z klasy. Zaśpiewałyśmy razem piosenkę Shakin'a Stevens'a pt.: "Merry Christmas Everyone" :)

Nie zdążyłyśmy mieć próby, więc stres był ogromny. Na szczęście na scenie wszystko było zupełnie inaczej ! Byłam bardzo uradowana, bo piosenka się w 100% udała.

      Ten koncert przed publicznością pozostanie na zawsze w mej pamięci, gdyż to był mój pierwszy poważny występ przed prawie 200 publicznością.


Wszyscy artyści wraz z prowadzącymi i opiekunem p. Sroczyńską




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz