wtorek, 23 maja 2017

#5lat AsineD


6 października, 2013

Hey :)

      Dzisiaj mija pięciolecie mojej twórczości. Pamiętam, jakby to było wczoraj.
5 lat temu napisałam swoją pierwszą piosenkę ("Tuo Piccolo Cuore") i ona właśnie zainspirowała mnie do dalszej pracy.

      Muzyka jest moim wielkim hobby. Pisząc piosenki, staram się w nich okazywać uczucia ludzkiego świata. Zawsze, gdy coś stwarzam, muszę mieć wenę...
Piosenka nie jest rzeczą, którą da się napisać "byle jak" i wypromować. Piosenka to dzieło artystyczne, mająca duszę i serce.
Chciałabym, aby jeszcze w tym roku ruszyć "z kopyta", a nie siedzieć w miejscu. Mam nadzieję, że uda mi się wymyślić z przyjaciółmi plan, aby moja twórczość w jakimś stopniu ujrzała światło dzienne.

      Moja muzyka nie będzie monotonna, bo każdy znajdzie coś dla siebie.

Dziękuję wszystkim Wam, za to, że jesteście ze mną :)
Pozdrawiam,
AsineD ;*


__________________________________________

 Post z mojego fanpage sprzed 4 lat. W każdą rocznicę rozpoczęcia mojej działalności świętuję. Wierzę, że z następnym rokiem będę się coraz bardziej rozwijała i spełnię swoje najskrytsze marzenia.

(Kolaż 4 zdjęć - okres szkoły podstawowej i gimnazjum) :o



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz