wtorek, 23 maja 2017

Piosenka #Euro2012 - konkurs


     Swoją przygodę z muzyką rozpoczęłam dokładnie 6 października 2008 roku.
4 lata później pojawiła się szansa na rozpowszechnienie mojej ukochanej pasji.

Nie pamiętam w jakim miesiącu, bodajże na początku kwietnia Radio Zet ogłosiło Ogólnopolski Konkurs na Oficjalną Piosenkę (Hymn) Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej na Euro 2012.



Nie wahałam się ani chwili i od razu sięgnęłam po kartkę i długopis.
Napisałam tekst piosenki o naszej reprezentacji i zatytułowałam "Ideał Polskiego Kibica".
Byłam szczęśliwa, że w jeden dzień stworzyłam tekst, ale musiałam jeszcze ogarnąć podkład.

Najprostsza muzyka, parę akordów, pasujący bit - i było gotowe.

Wszystko było dopięte na ostatni guzik. Do momentu, kiedy dowiedziałam się, że osoby biorące udział w konkursie muszą mieć skończone 18 lat... To była dla mnie wstrząsająca wiadomość. Miałam wtedy tylko 15 lat. Byłam zmuszona zrezygnować z udziału w tym konkursie.

Tak moja piosenka "Ideał Polskiego Kibica" trafiła do "szuflady".
Przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w piłce nożnej postanowiłam chociaż refren wstawić na YouTube.  Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami o mojej piosence. Sprawiły mi one ogromną radość.

Teraz, patrząc z boku - dużo zmieniłabym w tym utworze. Osobiście nagranie mi się nie podoba. Jestem pewna, że gdybym zrobiła remake tej piosenki, byłaby o wiele lepsza niż wtedy. W wieku 15 lat dopiero poznawałam świat muzyki.

Tekst piosenki znajdziecie tutaj ----> AsineD "Ideał polskiego kibica"

               





  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz