sobota, 8 lipca 2017

DESPACITO po polsku. Śpiewam z Luisem Fonsi ? :)


Hey, hey :)

Od festiwalu "Estate italiana" minął dokładnie tydzień, a ja wciąż dziękuję wszystkim artystom, którzy wystąpili na koncercie i dlatego, że miałam okazję ich poznać.

Wszyscy, którzy obserwują mnie na social mediach wiedzą, co się ostatnio dzieje 😊

Zacznę od początku.

Słynny utwór "DESPACITO" autorstwa Luis Fonsi ft. Daddy Yankee góruje na wszystkich listach przebojów od ponad 2 miesięcy (w Polsce).
Słyszałam ją pobieżnie, nigdy nie mogłam jej wysłuchać do końca. Często uciekała mi myśl z głowy, aby poświęcić jej trochę czasu.
Myślałam, że to kolejna "wakacyjna" piosenka, która jest często puszczana w rozgłośniach radiowych i w TV.

Jednak wszystko zmieniło się 1 lipca br.

Właśnie tego dnia odbywała się kolejna edycja "Estate italiana" w moim mieście - w Inowrocławiu, na który wybrałam się wraz z moją Mamą. Obie jesteśmy wiernymi, długoletnimi (wręcz od zawsze) miłośniczkami Italii 💘

Wracając do tematu - przed godziną 22:00 DJ Tony zaprosił nas wszystkich na after party. Sympatyczny Włoch miksował znane i lubiane piosenki.
Ostatnim utworem, który Tony miksował na żywo, było "DESPACITO".
Wtedy... jakby ktoś z bicza trzasł. 😮
Wszyscy oszaleliśmy ! Wraz z DJ Tony'm bawiliśmy się przy utworze Luisa Fonsi & Daddy Yankee.

... i właśnie tego dnia "DESPACITO" stało się moją ulubioną piosenką.

Dzień po koncercie, kiedy emocje powinny już opaść - ja nadal słyszałam "DESPACITO" w moich uszach.

Nie mogłam siedzień bezczynnie w miejscu ! Postanowiłam nagrać moje krótkie wykonanie tejże piosenki w 5 różnych językach = po polsku, włosku, angielsku, niemiecku i oczywiście po hiszpańsku.



Nie sądziłam, że ten filmik trwający zaledwie 2 minuty i 48 sekund zdobędzie ponad 300 wyświetleń w przeciągu 2 dni !
To mnie uradowało i jeszcze bardziej zmotywowało do pójścia tą drogą w celu osiągania swoich artystycznych marzeń ! 🌟

Wczoraj (7. lipca br.) napisałam własny tekst "DESPACITO" po polsku, który nie jest dosłownym tłumaczeniem i ... zaśpiewałam razem z Luisem Fonsi.
Tutaj muszę sprostować - szkoda, że nie na prawdziwo 😉

Takim sposobem stworzył się filmik, na którym śpiewam po polsku wraz z Luisem. Piosenka jest polsko-hiszpańska.
W 24 godziny uzyskałam ponad 100 wyświetleń.
Jestem mega szczęśliwa ! ⭐️

Nic takiego by się nie wydarzyło, gdyby nie ten festiwal...

 "DESPACITO" uważana niegdyś przeze mnie za "zwykły" utwór, stała się motorem napędowym mojej twórczości muzycznej !  

Staram się już nie obawiam się pokazać swojej "małej działalności muzycznej". To sprawiło, że bardziej zaczynam wierzyć, że kiedyś moje marzenia się spełnią. 💖


TI RINGRAZIO 



Ktoś by mógł powiedzieć - nic wielkiego się nie wydarzyło, zwykła piosenka, itp - ja jednak sądzę inaczej. Piosenka mająca ponad 2,4 MILIARDA wyświetleń na YouTube, zagrzewająca do tańca - nie mogło być inaczej.

Włochy mają tę swoją magię :)

Te dwa wykonania nadal biją rekordy na moim youtubowym kanale. Może są to dla kogoś innego małe liczby, ale nigdy nie uzyskałam setki wyświetleń w 1 dzień !

Wierzę, że już małymi kroczkami nastaje ten najpiękniejszy czas, który będzie oddawał sens mojej egzystencji. 🌟

     Staram się cały czas rozwijać swoją pasję, aby była w pełni doskonała. Mam świadomość, że droga do perfekcji jest kręta i długa, ale ja chcę ją przejść. Chciałabym mieć satysfakcję, że udało mi się osiągnąć coś wielkiego, na czym od dawien dawna mi zależało.
Nadal będę szła drogą do wyznaczonego celu, bo wiem, że muzyka jest najpiękniejszą i najdłuższą podróżą życia.



#DESPACITO w 5 językach 👇 ------> 👇



#DESPACITO po polsku / hiszpańsku. AsineD & Luis Fonsi 👇 -----> 👇



 

Tak, właśnie teraz spojrzałeś na mnie.
Uśmiech Twój mówił, że mnie chcesz.

W mojej głowie już układam plan,
Bo coraz bardziej pragnę Cię.
Będziesz tylko mój, ja to wiem !

Od dzisiaj na zawsze będziemy razem,
Nie przejmując się minionym czasem.

W moim sercu zamieszkałeś już.
Nocą przy gwiazdach powiedziałeś,
Że się we mnie zakochałeś.

Powolutku,
Chcę oddychać marzeniami.
Noc, gwiazdy i my tylko sami
W naszych myślach pozostanie.

Copyright © by AsineD


____________________________
AsineD , Denisa , Despacito DJ Tony Estate Italiana Tony Giuffrida Luis Fonsi Daddy Yankee
#AsineD, #Denisa, #Despacito, #DJ Tony, #Estate Italiana, #Tony Giuffrida, #Luis Fonsi, #Daddy Yankee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz