wtorek, 18 lipca 2017

Dziękuję Wam ♡

"To były piękne dni..." Mogłabym tak dalej śpiewać, ale nie będę.
Te dni trwają i niech trwają jak najdłużej
W przeciągu paru dni mój językowy cover "DESPACITO" uzyskał ponad 1.000 wyświetleń ! To mój rekord ! Jestem ogromnie szczęśliwa, że moje wykonanie zyskało uznanie i dobrą "popularność". To tylko umacnia mnie w przekonaniu, że "jak się chce - to się potrafi".
Dziękuję Wam wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu. Dziękuję Wam za każdy lajk, miły komentarz, za każdą subskrypcję i wyświetlenie.
Nie zdajecie sobie sprawy, jak się serce raduje ! Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że taka mała rzecz może sprawić, że człowiek się umacnia.
Nie chcę się poddawać. Chcę być coraz silniejsza. Wiem, że teraz zaczyna się ten czas... na który czekałam przez 9 lat...
AsineD ;*
PS Zapraszam Was w piątek na mój youtubowy kanał :)  http://www.youtube.com/AsineD
__________________________________AsineD , Denisa , Despacito ,  Luis Fonsi , Daddy Yankee #despacitopopolsku #despacitopolska
#AsineD, #Denisa, #Despacito, #Luis Fonsi, #Daddy Yankee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz