poniedziałek, 3 lipca 2017

"ESTATE ITALIANA" - włoskie lato w inowrocławskich Solankach


Buongiorno ! :)

Jak minął Wam weekend ?
U mnie sobota była niesamowitym dniem w te wakacje !

1 lipca odbyła się kolejna edycja festiwalu "Estate italiana".
W tym roku Inowrocław gościł włoskiego didżeja - Tony Giuffrida, dziennikarza, prezentera Enrico Buscema oraz muzyka Luigi Pagano. Nie mogło również zabraknąć miejscowego artysty - Andrea Lattari.





Pogoda nie była taka piękna, ale włoskie przeboje odgoniły ciemne chmury i żaden deszcz nie zdołał popsuć imprezy.

Słoneczny klimat festiwalu mogliśmy poczuć za sprawą włoskich gwiazd, którzy zagościli u nas w pierwszy dzień lipca.

Jako pierwszy wystąpił Andrea Lattari wraz z wokalistką Noemi i zespołem CIAO AMORE BAND.

Publiczność szalała, a miejsce przed Muszlą Koncertową zamieniło się w dyskotekowy parkiet.

Czułam się jak na prawdziwej włoskiej imprezie. Wodzirejem był DJ Tony, który tańczył razem z nami, zabawiał nas. Nawet rozdawał różyczki dla pięknych kobiet :)

Po występie Andrei, Enrico Buscema poprowadził krótki konkurs z nagrodami. Opowiadał o swoich zainteresowaniach do gotowania oraz motoryzacji - jest kierowcą rajdowym.



Po godzinie 20:00 na scenę wszedł Luigi Pagano wraz z własną żoną, zespołem i małym, uroczym synkiem, który grał na małej gitarce.
Sam kunszt artysty - muzyka tworzona od podstaw na prawdziwych instrumentach.



Bardzo chciałam poznać i mieć zdjęcie z DJ Tony'm. Dopiero po baaardzo długim czasie - w końcu się to udało. Z perspektywy czasu chyba tak musiało być, aby dopiero w tym momencie nadarzyła się okazja na zaznajomienie :)

Odszukałam Tony'ego na portalu społecznościowym i postanowiłam wysłać mu zaproszenie. Nie minęło zbyt wiele czasu, a Włoch przyjął mnie do swoich znajomych i napisał do mnie wiadomość. Najlepsze było to, kiedy ja zrobiłam mu zdjęcie, stojąc przed sceną. Tony spojrzał się i szybko przywitaliśmy się :)

Poprosiłam go o zdjęcie, a on zaciągnął mnie na scenę i przy całej publiczności zrobiliśmy sobie zdjęcie. Tony poprosił mnie, abym podeszła do jego konsoli i również "cyknęliśmy" sobie pamiątkowe zdjęcie.

 



Kiedy chciałam sprawdzić, jak zdjęcia wyszły, zauważyłam, że nie zdołały się zapisać. Byłam bardzo rozczarowana i myślałam, że już taka sytuacja już się nie powtórzy.

Na szczęście udało mi się poprosić DJ Tony'ego do powtórzenia zdjęcia. Włoch się uśmiechnął i powiedział, że nic się nie stało :)

Festiwal trwał 4 godziny, a na typowe "after party" w wykonaniu samego Tony'ego musieliśmy trochę poczekać.

Kiedy rozbrzmiewała na koniec włoska piosenka "Volare (Nel blu dipinto di blu)", DJ Tony zaprosił mnie na scenę, byśmy wszyscy razem ją zaśpiewali :)
To było niesamowite ! Zawsze chciałam stać na scenie ze sławnymi ludźmi z mojej ukochanej Italii - i to się udało ! :)









  Po wspólnie zaśpiewanym utworze przyszła pora, aby wyszaleć się na "parkiecie" przy muzyce miksowanej na żywo przez DJ Tony'ego.
Impreza była świetna. DJ Tony stworzył dla nas mix znanych piosenek.
Największą furorę zrobiło "Despacito" ! 



To był niesamowity dzień pełen wrażeń i pozytywnych emocji. Cieszę się, że mogłam poznać tak wspaniałych ludzi !

Serdeczne pozdrowienia ślę do Andrei Lattariego, Enrico Buscemy, Luigiego Paganiego oraz do DJ Tony'ego :)

PS
Z czego jestem dumna ? 
Że Polska kocha Włochy, a Włochy kochają Polskę :) 

"Friends will be friends"


__________________________________________
#
AsineD #EstateItaliana #Inowrocław #Solanki #DJTony #TonyGiuffrida #LuigiPagano #AndreaLattari #EnricoBuscema #KCK #Despacito #WłoskiFestiwal #WłoskiePrzeboje #Lato2017
Tony Giuffrida, Andrea Lattari, AsineD, Denisa, Despacito, DJ Tony, Enrico Buscema, Estate Italiana, Inowrocław, KCK, Lato 2017, Luigi Pagano, Solanki, Włoskie Przeboje, Włoski Festiwal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz